1-3 |
4-5
|
6-7
|
8-10
|
|
ინფორმაციის მოძიების
წყაროები |
იყენებს მხოლოდ საკუთარ არსებულ ინფორმაციას
|
იყენებს მხოლოდ სახელმძღვანელოს ინფორმაციას
|
იყენებს მხოლოდ რამოდენიმე საინფორმაციო წყაროს
|
იყენებს მრავალფეროვან საინფორმაციო საშუალებებს
|
მოძიებული ინფორმაციის
შესაბამისობა |
მასალა არ არის საკითხის შესაბამისი
|
მასალა ნაწილობრივ შეესაბამება საკითხს
|
მასალა ძირითადად შეესაბამება საკითხს
|
მასალა სრულად შეესაბამება საკითხს
|
მოპოვებული ინფორმაციის ორგანიზება (ინფორმაციის წყაროების ნუსხა, ცხრილების ან დიაგრამების სახით წარმოდგენა
|
მასალა არ არის სწორად ორგანიზებული
|
მასალა ნაწილობრივ ორგანიზებულია
|
მასალა ორგანიზებულია, მაგრამ რთულად აღსაქმელი
|
მასალა კარგად და მოსახერხებლადაა ორგანიზებული
|
მოძიებული ინფორმაციის ანალიზი
|
ვერ იყენებს მოძიებულ მასალას მიზნობრივად
|
ნაწილობრივ მიზნობრივად იყენებს მოძიებულ მასალას
|
ძირითადად მიზნობრივად იყენებს მოძიებულ მასალას
|
მიზნობრივად იყენებს მოძიებულ მასალას
|
- მთავარი გვერდი
- პროექტები
- საკონფერენციო თემები
- სადამრიგებლო კლასი
- კედლის გაზეთები
- შეფასებები
- სილაბუსები
- ტესტები ქიმიაში
- ტესტები ბიოლოგიაში
- ბიოლოგიის გაკვეთილები
- ექსკურსიები
- ქიმიის გაკვეთილები
- კლასგარეშე ღონისძიებები
- ჩემს შესახებ
- სერთიფიკატები
- ოლიმპიადები
- რუსთაველის ფონდის პოექტი
- პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა
- კლუბური მუშაობა
- აღმოაჩინე საქართველო-თავისუფალი გაკვეთილები
შეფასებები
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий