№
|
გაკვეთილის
სათაური
|
ჩატარების თარიღი
|
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
|
ნიკო კეცხოველის
სასკოლო პრემია. ( გავაცნობ
კონკურსში ჩართვის პირობებს; რეგისტრაციის გავლის წესებს, როგორ ხდება ავტორიზაცია,
მასალების დამატება; ქულების დაგროვების სისტემას;)
ბუნებრივი რესურსები და მათი მნიშვნელობა. (განვიხილავთ პრეზენტაციას ბუნებრივი რესურსების და
მათი მნიშვნელობის შესახებ. მოსწავლეებს დავურიგებ საქართველოს დაცული ტერიტორიების
და წითელი ნუსხის ობიექტების ჩამონათვალს
და მივცემ საშინაო დავალებას:)
ეკოტურიზმი. (მოსწავლეებს
ვთხოვ წარმოიდგინონ თავი დასასვენებლად მყოფი ტურისტების როლში. მოსწავლეებმა ჯგუფში უნდა დაახარისხონ აქტივობები ორი კრიტერიუმის
მიხედვით: რომელია შედარებით ეკოლოგიურად უსაფრთხო აქტივობა და რომელი აქტივობა ახდენს
დადებით ზეგავლენას ადგილობრივ თემზე. გადაიტანონ ფლიპჩარტზე და გააკეთონ პრეზენტაცია
ჯგუფების მიხედვით)
რუკებისა და სანავიგაციო სისტემების როლი ტურიზმში
გადმოწერენ
GPS სისტემის
აპლიკაცია მობილურში
მოსწავლეებს ვყოფ მცირე ჯგუფებად და ვაძლევ დავალებას
სკოლის ეზოში, ან მის მიმდებარე მცირე ტერიტორიაზე პრაქტიკულად გამოსცადონ GPS სისტემა; გაკვეთილის ბოლო ნაწილში
მოსწავლეებმა კომპიუტერში გადაიტანონ შეგროვილი მონაცემები.
რუკების და სანავიგაციო სისტემების როლი ეკო და სატყეო ტურიზმში. (ვუჩვენებ მოსწავლეებს
მცირე პრზენტაციას google
erth-ის მოხმარების წესების შესახებ უშალოდ გახსნილი პროგრამის
ჩვენების გზით;
მოსწავლეებს
მივეცი კონკრეტული დავალებები ტოპოგრაფიული რუკისა და ელექტრონული რუკის გამოყენებით:
ჩვენი რეგიონის რომელიმე სოფელი
(სასურველია მარშრუტი მოიცავდეს რაიმე ღირსშესანიშნაობას და გაუყვებოდეს იმ საფეხმავლო
ბილიკს, რომელიც მონიშნულია ტოპოგრაფიულ რუკაზე);
მოსწავლეებს
მარშრუტი გადააქვთ ელექტრონულ რუკაზე;)
ტყის რეკრეაციული მარშრუტების რუკა, როგორც ეკოტურიზმის განვითარებისა და სერვისების მიწოდების ინსტრუმენტი. (ვთხოვ
მოსწავლეებს თითოეულმა დაასახელოს მათ რეგიონში არსებული თითო ტურისტული ღირშესანიშნაობა.
ვაფიქსირებ დაფაზე; კეთდება ჩამონათვალი.
ვუჩვენებ ბმულზე განთავსებულ საქართველოს ტურისტული მარშრუტების რუკას,
ვხსნის მის ფუნქციებს და მოხმარების წესებს. მოსწავლეებს ვყოფ წყვილებად და ვთხოვს მათ თავად მოძებნონ ზემოთ
დასახელებული ობიექტები აღნიშნულ რუკაზე.
პრეზენტაციის
მეორე ნაწილში ვუხსნის მოსწავლეებს google.com/maps-ის
ელექტრონულ რუკაზე სხვდასხვა სახის ტურისტული ობიექტების დატანის თავისებურებებს.
ეკოტურისტული პოტენციალის შეფასება
მოსწავლეებს ვთხოვ ინდივიდუალურად
დაფიქრდნენ და
თავის ბლოკნოტში ჩამოწერონ, რომელია საქართველოში მათი აზრით პოპულარული ტურისტული
აქტივობები . იმსჯელონ და განსაზღვრონ, რომელი
ფაქტორები (ამინდი, რელიეფი, ნალექი..) არის მნიშვნელოვანი და გასათვალისწინებული
კონკრეტული აქტივობით დაკავებისას.ვახდენ ჯგუფების მიერ შექმნილი ნამუშევრების შეფასება,
რამდენად სწორედ განათავსებენ მოსწავლეებმა ბარათები; გაავლეს პარალელი.
საკვლევი არეალის შესახებ საბაზისო ინფორმაციის მოძიება და დამუშავება. (მოსწავლეებს
ეცოდინებათ ეკოტურისტული პროდუქტის შექმნისათვის საჭირო ინფორმაციის კატეგორიები
და მათი მოძიება/დამუშავების მეთოდები; შეძლებენ ისტორიულ-კულტურული ძეგლის ან ბუნების ძეგლის შეფასებას შესაბამისი
ანკეტის მიხედვით.)
ადგილობრივი ეკოტურისტული სერვისების იდენტიფიცირება და შეფასება. (მოსწავლეებს
ეცოდინებათ ტურისტული მომსახურების მიმწოდებლების კატეგორიები და შეფასების კრიტერიუმები;
შეძლებენ დაასახელონ რა ტიპის ტურისტული მომსახურებები არსებობს და დაასაბუთონ რის
მიხედვით უნდა შეფასდეს თითოეული მათგანი.)
ეკოტურისტული მარშრუტის დაგეგმვა
მოსწავლეებს ეცოდინებათ ის ძირითადი კომპონენტები, რომლებიც აუცილებელია
ეკოტურისტული მარშრუტის დაგეგმვისათვის და თავად შეძლებენ შექმნან საორიენტაციო მარშრუტი.
საფეხმავლო მარშრუტების მარკირების სტანდარტი
მოსწავლეებს ეცოდინებათ საქართველოს მთავრობის მიერ
შემუშავებული საფეხმავლო მარშრუტების მარკირების ერთიან ეროვნულ სტანდარტი და მარშრუტების
მონიშვნის პრინციპები. შეძლებენ პრაქტიკულად შეასრულონ მცირე სავარჯიშო.
ლაშქრობის უსაფრთხოება. (მოსწავლეებს
ეცოდინებათ უსაფრთხოების საკითხები ლაშქრობის დროს)
ფოტოგრაფია საველე ლაშქრობისას; საველე გასვლის
დაგეგმვა.
(მოსწავლეები შეძლებენ პრაქტიკაში გადაიტანონ მიღებული
ცოდნა. უშუალოდ გაივლიან დაგეგმილ მარშრუტს, აღწერენ მას შესაბამისი მეთოდებით. მოსწავლეები
შეძლებენ დაამზადონ მარშრუტის მარკირების პროექტი. )~
საველე გასვლა
(მოსწავლეები
შეძლებენ პრაქტიკაში გადაიტანონ მიღებული ცოდნა. უშუალოდ გაივლიან დაგეგმილ მარშრუტს,
აღწერენ მას შესაბამისი მეთოდებით. მოსწავლეები შეძლებენ დაამზადონ მარშრუტის მარკირების
პროექტი. )
მასალების პროტალზე ატვირთვა
(გაკვეთილების დასკვნითი
აქტივობაა მოგროვილი მასალების დამუშავება, გავლილი საფეხმავლო ტურისტული მარშრუტის
პროექტის მომზადება და ატვირთვა პორტალზე forestry.ge
) |
20/09/2017
27/09/2017
04/10/2017
11/10/2017
18/10/2017
25/10/2017
01/11/2017
08/11/2017
15/11/2017
22/11/2017
29/11/2017
06/11/2017
13/11/2017
20/11/2017
27/11/2017
|
- მთავარი გვერდი
- პროექტები
- საკონფერენციო თემები
- სადამრიგებლო კლასი
- კედლის გაზეთები
- შეფასებები
- სილაბუსები
- ტესტები ქიმიაში
- ტესტები ბიოლოგიაში
- ბიოლოგიის გაკვეთილები
- ექსკურსიები
- ქიმიის გაკვეთილები
- კლასგარეშე ღონისძიებები
- ჩემს შესახებ
- სერთიფიკატები
- ოლიმპიადები
- რუსთაველის ფონდის პოექტი
- პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა
- კლუბური მუშაობა
- აღმოაჩინე საქართველო-თავისუფალი გაკვეთილები
აღმოაჩინე საქართველო-თავისუფალი გაკვეთილები
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий